=)

Sunday, June 8, 2014

Last months highlight.

Assalamualaikum w.b.t

Woww gila lama berzaman berbulan berjam2 berminit2 tak bukak blog nih.

Bila bukak balik tgk post 2 lepas dan kebanyakan gmbar dipost hilang. Apa pasal? hehee . Biarlah biarlah. Nak buat macam manakan. Gambar2 tu tak sudi nak duduk dalam blog nih.

Oklah. Nak cerita satu2 apa yg berlaku sepanjang beberapa bulan ni macam malas. So highlight skit2 je la.

First sekali..tahniah Pasukan Tok Gajah menang Piala FA 2- 1 Felda United.
Bagus keep it up. Tadi lalu je Stadium Shah Alam tu dan macam biasa ofkors jam. Apa la EN ni kan spanjang duduk Shah Alam taknya pernah gi nonton bola kat stadium tuh. Macam rugi je.

Highlight SATU : Posting

Sekarang dah posting ke-4

1.Surgery
2.Paediatric/O&G
3.EM/Orthopaedic
4.Primary care/Psychiatry
5. ENT/Opthalmology

Weh ke-5 lah. Oh masa. You sangat pantas. Dah nak habes Year 4 rupanya.
Tapi semangat makin kurang makin kurang. Kadang2 rasa nak g tanam padi kat kampung je. Maklum la da tua tua ni. Belajar kurang masuk. Padahal sebab malas. Entahlah ikut je la flow.

Eh tu je kot. Rasa da malas pulak nak highlight menda lain sebab da malam bonar ni haa.

K gudnite world. See you if i still had my life. :)