=)

Saturday, August 4, 2012

~Huruf keybo@rd laptop tak berfungsi

Assalamualaikum....

Hua apasal keybord EN ni tiba-tiba bermasalah. Aritu ok je. Dah la huruf yang penting pulak tu yg tak boleh, huruf A,F,N dan lain2, titik(.) pun tak berfungsi. Adoyai. Ni terpaksa taip guna On-screen keyboard.

Untuk aktifkan On-screen keyboard:

Start > All program > Accesory> Accessability > On-screen keyboard


Ni yg akan keluar


Bagi sesiapa yang menghadapi masalah macam ni rasanya anda memerlukan external keyboard, takpun try hantar kedai tukar keyboard  baru huhu... Hmmm EN tak tahu la nak buat apa dulu. Nasib dah abis blaja. Macam mana kalau tukar laptop baru? Oh tak mungkin kot. No money no talk. Laptop ni sudah pun berusia 7 tahun, memang patut pun meragam sikit2.

Ok lah,letih kena tekan satu2. Kalau ada siapa2 ada jln penyelesaian dan sudi membantu, boleh tggalkn komen. TQ.