=)

Wednesday, March 21, 2012

~S.P.M

Assalamualaikum...

Wah cuak tadi ambil result SPM. :p

Itu perasaan 5 tahun lalu. huhu Hari ini perasaan itu mungkin dirasai oleh calon2 SPM termasuk adik EN. Nasib la korang. Tengok berita result tahun ni meningkat dari 5 tahun lalu. Tahniah.


Minggu ni mungkin minggu terakhir di Shah Alam. Sabtu nak balik dah punggah semua barang. Memandangkan plan pertama tak menjadi, nak punggah barang ke rumah sewa Sg Buloh. Jadi, merajuk lah. Baik bawa balik rumah terus. Huhhh...

Haha takde la. Tak tahu lagi dapat mana LI,emmm nak balik hometown dulu. Register dah settle. Cuma borang MBBS je tak bagi lagi. Apa2 hal nanti fikir. Heee...

Ber'camping' di rumah Ila. Key in data. Sambil borak2, nanti nak berpisah sudah. Untuk sementara waktu. Hopefully.

Okeyhh daa...