=)

Thursday, March 22, 2012

~Soal diri-soal hati

Assalamualaikum...

Siap key in data untuk setakat ni. Esok kena kutip dermaaa..... questionnaire kat sekolah lagi dan lagi. Sabtu dah nak balik. Apa-apa pun esok kena key in siap-siap questionnaire yg akan dikutip tu. Perlu ke balik esok lepas tu nak kena datang balik Sabtu. Kerja dua kali kan. Pepandai lah dorang datang ambik nanti kan kan. 

...........................................................................................................

 

Percaya diri. Hargai diri. Sayangi diri. Lindungi diri. Pentingkan diri? 

Bagi orang lain mungkin senang untuk bercerita pasal orang lain kepada orang lain. Bagi orang lain mungkin senang nak tanya pendapat tentang orang  lain pada orang lain. Bagi orang lain mungkin... so lain orang lain lah. I'm different. For me, just let me tell about me and me. Here. Although it's not all...


++ Hati. Perasaan. Hanya untuk ku dan DIA. Walau yang lain bertanya. Tiada jawapan. Payah. Biarlah begitu. Kerna tak biasa. Sebab hati ini hanya milik DIA. :p