=)

Wednesday, April 20, 2011

~Hepy befday Abah---Exam suda hampir

Assalamualaikum
Belom terlambat nak ucapkan Selamat Hari Lahir buat abahku Zulkipli b Md Zin
Dilahirkan pda 20 April 1959 jdi sekarang umur abah dah 52 tahun da
Ehe semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezki ye
Saengilchukahamnida,saranghaeyo abbuji
Kakak akan buat yg terbaik dlm pelajaran 
Dan menjadi seorang doktor InsyaALLAH
Ehe da mcam gaya sasterawan negara suda..

Abah sekarang giat aktif melukis semula
Cantik wo abah lukis, macam2 ada kebanyakan nya pemandangan
Tak lama lagi dah boleh buat pameran lukisan da
Ala xsempat pulak nak amek gambar lukisan2 tu klo xboleh tunjuk
Abah n mak memang pandai melukis
Klo lukisan pada dinding kat sekolah atau dipanggil mural tu dorang la yang lukis



Ha ni antara lukisan yang dilukis di dinding sekolah mak baru2 ni

Sayangnya saya xpandai melukis sangat mcam mak n abah
Jeles gak nak lukis,tapi selalu xmenjadi
Setakat lukis gambar kartun tu bleh la ehe
Haha lukis 2PM bleh la

Aha midexam da dekat la
Minggu depan kan
Tapi macam biasa, persediaan awal masih belom dibuat
Adess risau gak,walaupun short sem je tapi banyak
Tapi apa2 pun saya yakin saya boleh
K gudluck to me, to my classmate n to all MSU students
Hwaiting!